|
Kimmo
|
 |
chatti
« : Joulukuu 01, 2008, 08:28:01 » |
|
oisko mahdollista saada foorumille chat mahdollisuutta? katos jos sattuu samaan aikaa porukkaa niin vois turista ihan reaaliajassa.=) mutta loppujenlopuksi oisko tuolla käyttäjiä? mutta tämmmöinen ajatus vain heräsi. ja katselin tuossa jäsenlistaa niin aika moni taitaa olla "botti" ja yks nimimerkki on suoraa mainontaa. pisti vaan silmään=)
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
Montako kertaa on liikaa?
|
|
|
|
Mika
|
 |
Re: chatti
« Vastaus #1 : Joulukuu 02, 2008, 09:46:13 » |
|
On rakenteilla ja melko lähellä lopullista rakennettaan. Sieltä on turhia poistettu jäsenlistalta.Enää ei voi sanoa että olisi botteja.Siinä voi tässä vaiheessa olla perää että sattuuko chattiin tarpeeksi porukkaa samaan aikaan mutta kun galleria ja video puoli on kunnossa niin tarkoitus olisi olla katsotuimpia video sivustoja,jospa sitten olisi chattailijoita paikalla.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 02, 2008, 12:18:11 kirjoittanut Mika Turunen »
|
Kirjattu
|
Toivossa on hyvä elää sano Lapamato!!!
|
|
|
|
Kimmo
|
 |
« Vastaus #2 : Joulukuu 02, 2008, 06:21:00 » |
|
Hienoa. ja minä ainakin uskon että tästä tulee vielä iso ja kuuluisa sivusto=) pitäs vaan saada uusia paljon pölötäviä ja tietäviä ihmisiä tänne kirjottelemaan. ku nyt on aika vakiporukka ketkä täällä kirjottelee. varmasti moni käy katsomassa mutta harvempi sitten jaksaa kirjottaa. tänäänkin tullu vissi 3 jäsentä. tai siis 2 jäsentä ku toi ****** nikki taitaa olla botti. tuskin venäläinen meistä mitään älyää.
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
Mika
|
 |
« Vastaus #3 : Joulukuu 02, 2008, 07:37:32 » |
|
Katsoin niin kaiken kaikkiaan jäseniä voisi olla 2400 mutta siellä on niitä ulkomaisia ja hakukoneita joukossa. Ainoastaan yhden kotimaisen jouduin poistamaan huonon käytöksen takia.
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
Kimmo
|
 |
« Vastaus #4 : Joulukuu 03, 2008, 06:20:45 » |
|
Se on aina ikävää ku ei osata käyttäytyä. mutta onneksi on keinot olemassa niille ihmisille=)
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
Kimmo
|
 |
« Vastaus #5 : Joulukuu 16, 2008, 06:12:25 » |
|
tuossa katselin jäsenlistaa ja näyttää taas aika oudolta nuo jotkut käyttäjät. aina ku on outo nikki niin maili on joko gmail tai sitten joku ru loppunen. on sinne eksynyt yksi intialainenkin=) ja jotenkin tuntuu että nikit toistaa samaa kaavaa. eihän tämä tietenkään minun asiani ole joten sano mika jos häiritsee tämä minun kyttäily=) eikös tässä rekistöröitymisessä pitänyt kirjoittaa se turvasana joku lukee siinä boksissa? ku en enää muista. jos ei ole niin se vähentää aika paljon noita mainosbotteja tulemasta. jokos sätti alakaa olla valmis?
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
Mika
|
 |
« Vastaus #6 : Joulukuu 18, 2008, 12:07:39 » |
|
Katellaan.Kun tulen taalta teneriffalta lomilta takaisin toiden pariin niin katson asiaa tarkemmin. Chatin rakenne alkaa olemaan jo aikalailla valmis.
Olen koittanut poistaa noita botteja ja ru.paatteisia rekisteroityjia.
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
Kimmo
|
 |
« Vastaus #7 : Joulukuu 18, 2008, 07:39:20 » |
|
minä jo mietinkin että onko se maa nielassu meidän päällikön=)
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
Mika
|
 |
« Vastaus #8 : Joulukuu 21, 2008, 11:30:46 » |
|
No niin.Takaisin kotimaahan.Mukava oli tullakkin jo takaisin. Kyllä se lumi ja pakkanen kuuluu joulukuuhun.
Katellaanpa nyt noita kuntoon kun on energiaakin tallessa. Jospa pääsisi jänispassiin vielä loppulomilla. Karkeat kelit on ainakin täällä.
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
|
|
|
|
hetku
|
 |
« Vastaus #9 : Heinäkuu 25, 2009, 08:09:01 » |
|
onkos täm millon tulossa`?
|
|
|
|
|
Kirjattu
|
Hirvi ei todellisuudessa voi asua kiikarisi sisällä, eikä siis tarvitse ruokintaa"
|
|
|
|